Tίτλοι τέλους της Coca Cola Life στη βρετανική αγορά
Ο πολυεθνικός κολοσσός αποφάσισε να αποσύρει την Coca Cola Life από την αγορά της Βρετανίας καθώς οι πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος παρουσίασαν συνεχιζόμενη πτωτική πορεία.
Η Coca Cola Life κυκλοφόρησε σε επιλεγμένες μόνο αγορές το 2013 αλλά η εμπορική πορεία της δεν ήταν η αναμενόμενη. Στην Ελλάδα δεν ήρθε ποτέ επίσημα αλλά μέσα από παράλληλες εισαγωγές και σε επιλεγμένα μόνο σημεία. Στην Βρετανία το προϊόν αποτελούσε μόλις το 1% των πωλήσεων των σημάτων της εταιρίας και επί 3 χρόνια δεν κατάφερε να καλυτερεύσει την εμπορική θέση του. Ανακοινώθηκε επίσης ότι τον Μάϊο, ο Chief Marketing Officer της εταιρίας, Marcos De Quinto αποχωρεί μετά από 35 χρόνια. Τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία αναφέρουν ότι, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις της Coca Cola Life έχουν μειωθεί κατά 73,1% σε όγκο ενώ η αξία τους έχει παρουσιάσει μείωση της τάξης του 74,6%. Αντίθετα, η Coca Cola Zero, αύξησε στην ίδια περίοδο τον όγκο των πωλήσεών της κατά 81,2% και την αξία κατά 56,6%.
Άλλος ένας λόγος που ώθησε τον πολυεθνικό κολοσσό σε αυτή την απόσυρση, είναι η προσπάθεια ξεκάθαρης διάκρισης μεταξύ των προϊόντων του με και χωρίς ζάχαρη και η οποία αντικατοπτρίζει την πολιτική της εταιρίας. Σημειώνεται ότι τα προϊόντα με καθόλου ή λίγο ζάχαρη αντιστοιχούν στο 52% των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Πριν από λίγες μέρες, ανακοινώθηκε και μπήκε σε πρώτη φάση στην ελληνική αγορά η σειρά της Coca Cola χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από στέβια, σε μια προσπάθεια της εταιρίας να μπει στην γρήγορα αναπτυσσόμενη εγχώρια αγορά των αναψυκτικών με στέβια. Η κυκλοφορία των δύο αυτών προϊόντων αποσκοπεί όχι μόνο στο να ηγηθούν της εγχώριας αγοράς αλλά και να δοκιμαστούν εμπορικά και σε άλλες αγορές.
Η Coca Cola Στέβια, το 5ο μέλος της "οικογένειας" προϊόντων Coca Cola κυκλοφορεί για πρώτη φορά στον κόσμο στη χώρα μας. Η παραγωγή της γίνεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Σχηματάρι, και αν σημειώσει καταναλωτική επιτυχία, πιθανόν η εταιρία να το εξάγει ή και να το εντάξει στην παραγωγή της και σε άλλες αγορές όπου έχει ήδη παρουσία.