Χυμοί... ισορροπίας με φρούτα και λαχανικά

Η ισορροπία στη διατροφή των παιδιών είναι απαραίτητη για να χτίσουν ένα ισχυρό οργανισμό και όσο και αν σας φαίνεται δύσκολο, υπάρχουν τρόποι για να δημιουργήσετε μια διατροφική... ρουτίνα που μπορεί να τους αρέσει. 

 

Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2018

Ζούμε σε μια εποχή που είναι αναπόφευκτο πως τα παιδιά μας εκτίθενται σε τοξίνες κάθε μέρα. Η τροφή είναι μία από τις βασικές εστίες τοξινών. Το fast food, τα λιπαρά φαγητά, οι χρωστικές ουσίες στις τροφές και η μεγάλη ποσότητα ζάχαρης είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά των τροφών που επιβαρύνουν τα παιδιά με τοξίνες. Και η προστασία τους από τέτοιου είδους τροφές είναι μια μεγάλη αναγκαιότητα για κάθε γονέα.

Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να εξασφαλίσει πως το παιδί του θα τρώει τέλεια. Άλλωστε, σε όλα τα παιδιά αρέσουν τροφές που είναι βλαβερές για την υγεία και κανένας γονέας δεν μπορεί να τα αποτρέπει διαρκώς από το να τρώνε τέτοια φαγητά. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε ωστόσο είναι να διαμορφώσουμε με τέτοιο τρόπο τις διατροφικές τους συνήθειες και να εμπλουτίσουμε με αντίστοιχες τροφές την καθημερινότητά τους ώστε η περιστασιακή απόλαυση «αρνητικών» τροφών να είναι κάτι το ανεκτό.

Κομβικό σημείο για την διαμόρφωση μιας υγιούς διατροφικής ρουτίνας για τα παιδιά μας είναι να μάθουν από μικρά να τρώνε όλα τα είδη τροφών. Συγκεκριμένα, πρέπει να φροντίζουμε ώστε τα παιδιά να λαμβάνουν από μικρή ηλικία ίση ποσότητα από φρούτα και λαχανικά, από γαλακτοκομικά προϊόντα και από κρέατα. Επίσης, είναι κρίσιμο να τρέφονται με πολλούς χυμούς από μικρή ηλικία.

Η καλή διατροφή των παιδιών αναβαθμίζεται αποφασιστικά αν σε αυτή προστεθεί η μεγάλη κατανάλωση χυμών. Κι αυτό γιατί οι χυμοί εμπεριέχουν εύπεπτες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που ενεργοποιούν μηχανισμούς αποτοξίνωσης για τον οργανισμό μας. 

Πέντε συστατικά που μπορούν να εμπεριέχονται στους χυμούς που φτιάχνουμε στα παιδιά μας είναι τα εξής:

Παντζάρια: Κάνουν ιδιαίτερα καλό στο συκώτι και βοηθάνε στον καθαρισμό του αίματος.

Κόλιανδρος: Βοηθάει το σώμα να απεξαρτηθεί ομαλά από τα βαρέα μέταλα.

Πιπερόριζα: Βοηθά στην καταπολέμηση των ανεπιθύμητων στοιχείων για τον οργανισμό και μειώνει τον πόνο.

Κουρκουμάς: Καταπολεμά τις φλεγμονές.

Λεμόνι: Βοηθά στην αποτοξίνωση του ήπατος και παρέχει ένζυμα που βοηθούν στην πέψη.

Τέλος, τόσο τα καρότα όσο και τα μήλα είναι δύο τροφές που μπορούν να προσδώσουν ωραία γεύση σε έναν θρεπτικό χυμό, κάτι που σημαίνει πως μπορεί πιο εύκολα να γίνει ρουτίνα για ένα παιδί το να πίνει χυμούς.

Όροι: 
Κατηγοριες: