Η αρτοβιομηχανία «Καραμολέγκος» εξαγοράζει και βάζει ξανά στα ράφια το σήμα «Κατσέλης»
Επιστρέφει στα ράφια των σουπερ μάρκετ το brand «Κατσέλης» από τις 26 Σεπτεμβρίου, καθώς επανατοποθετείται στην αγορά μετά την εξαγορά του από την αρτοβιομηχανία «Καραμολέγκος». Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Μανώλη Καραμολέγκο, το πλάνο ανάπτυξης της εταιρίας για τα επόμενα χρόνια βασίζεται σε τρεις πυλώνες: ανάπτυξη νέων προϊόντων, επένδυση στην τεχνολογία και επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό.
Η εταιρεία με την επωνυμία Υιοί Χ. Κατσέλη ΑΒΕΕ ιδρύθηκε από τους αδερφούς Νικόλαο και Γεώργιο Κατσέλη το 1978 και μπήκε κάτω από την επωνυμία Nutriart το 2008. Τότε εμφανίστηκαν και τα πρώτα αρνητικά σημάδια. Αποφασίστηκε η πώληση του δικτύου καταστημάτων λιανικής Κατσέλης στην Everest και η Nutriart ανέλαβε και το δάνειο για την εξαγορά της Κατσέλης ύψους 50.000.000 ευρώ. Δύο χρόνια μετά, η εταιρία, προσπαθώντας να μειώσει όσον το δυνατόν τα λειτουργικά έξοδα, μετέφερε την παραγωγή της από τη μονάδα της Θεσσαλονίκης στο εργοστάσιο της Αθήνας. Ο τζίρος παρουσίαζε σταθερά σημαντική υποχώρηση και το 2013 η Νutriart παρ’ όλες τις προσπάθειες, υπέβαλε αίτημα πτώχευσης το οποίο έγινε δεκτό.
Το 2015 το σήμα «Κατσέλης» βγαίνει σε πλειστηριασμό και το αποκτά η βασικότερη ανταγωνίστριά της, η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, μια από τις συνολικά τέσσερις εταιρείες (μια ελληνική και δύο ξένες) που το διεκδίκησαν. Ήταν μια διορατική κίνηση καθώς, ακόμη και σήμερα η αναγνωρισιμότητα του ιστορικού brand παραμένει υψηλή σύμφωνα με έρευνες στο καταναλωτικό κοινό καταλαμβάνοντας σταθερά την τρίτη θέση στις προτιμήσεις του, ενώ κάποιοι καταναλωτές δήλωσαν πεπεισμένοι ότι εξακολουθεί να κυκλοφορεί στην αγορά.
Ο Μανώλης Καραμολέγκος, επικεφαλής της ομώνυμης εταιρείας που ξεκίνησε το 1950 από έναν φούρνο στην Σαντορίνη, όπου λειτουργούσε ως οικογενειακή επιχείρηση, δήλωσε σε ενημερωτική εκδήλωση μετά την εξαγορά πως “η αναβίωση μιας ιστορικής μάρκας θα φέρει νέους καταναλωτές στην αγορά. Είναι μια στρατηγική που η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος υπηρετεί εδώ και πολλά χρόνια, με τη δημιουργία νέων συνταγών, νέων προϊόντων και κωδικών στο ψωμί, πάντοτε με κεντρικό γνώμονα τον σεβασμό στον καταναλωτή».
Τα νέα προϊόντα Κατσέλης θα παράγονται στις εγκαταστάσεις της Καραμολέγκος στο Κορωπί όπου θα εγκατασταθεί μια νέα μονάδα παραγωγής με στόχο την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας του εργοστασίου, την αγορά νέου εξοπλισμού που επεξεργάζεται υγρό ζυμάρι, την αναδιοργάνωση των χώρων παραγωγής και συσκευασίας, την επέκταση και αναδιαμόρφωση των αποθηκευτικών χώρων και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων, ενώ θα δημιουργηθούν άμεσα, 30 νέες θέσεις εργασίας.
Στόχος της Καραμολέγκος είναι να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά του ψωμιού και σε βάθος διετίας να βρίσκεται αθροιστικά κοντά στο 55% της εγχώριας αγοράς, από 38,4% σήμερα με το brand Καραμολέγκος.