Με μέτρο οι ποσότητες: Αυτά είναι τα 5 + 1 πιο παχυντικά φρούτα

Δεν είναι άγνωστο πως τα φρούτα περιέχουν στην πλειονότητά τους μεγάλες ποσότητες ζάχαρης. Γι’ αυτό, άλλωστε, είναι και τόσο νόστιμα.

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2019

Ορισμένα εξ’ αυτών, όμως, προτείνεται από τους διατροφολόγους να καταναλώνονται με μέτρο και σύνεση, καθώς μπορεί μεν να κάνουν πάρα πολύ καλό στην υγεία μας –αφού είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα- μας χαρίζουν, όμως, απλόχερα εκατοντάδες θερμίδες!

Φυσικά, αυτός δεν είναι ανασταλτικός παράγοντες για να τους χαρίσουμε μια θέση στο ψυγείο μας, ούτε αποτελεί αιτία για να τα αποκλείσουμε από τη διατροφή μας.

Το αντίθετο θα λέγαμε, αφού αποδεδειγμένα πλέον, η συστηματική τους κατανάλωση μας προστατεύει από σοβαρότατες ασθένειες με πρώτες στη λίστα την καρδιοπάθεια και τον καρκίνο.

Η συνέχεια στο womenonly.gr

Όροι: 
Κατηγοριες: